2/15/2009

leksand!

då var man äntligen i Leksand då, väldigt skönt lär jag ju säga,
på tåget vare tok mkt folk, jag tkr om att åka tåg, men inte när nå va så osmart och inte bokade en sitt plats, men som tur va fick jag sitta hela vägn en då, men men (:

Jaja, när jag kom upp vare raka vägen till hemköp och köpa choklad, gotti ..
Svin akllt här uppe, typ - 16 grader .. Men mysigt trots allt, märks på nått stt att man faktist är lite närmre de kallare trakterna nu än va man är annars ^^,

Jaja, morgondagen visar va det blir av (:
lager 157 kanske (A)

Neej nu ska jag i sängen .. Skönt, för man vart ju trots allt väckt vid åtta i morse :

Skönt med en veckas lov, det lär jag ju säga (:

Jaa just, jag får ju inte glömma att dennis ska bli min personliga tränare så jag inte är tjock innan jag blir 30, attans xD

cya

Inga kommentarer: