2/11/2009

palnering

På söndag bär det av till Leksand då, mys att få träffa syster igen (:
Plus att det kommer bli skönt att komma hemifrån ett tag ..
Kommer troligen hem på onsdag igen, och dum som man är har jag lovat pappa att tillbringa 3 timmar av torsdagen i lapphällarna bara för att småbarnen ska få åka pulka och skidor med liften igång ^^, Men det blir väl säkert kul bara min lilla Josse följer med mig som sällskap, så säger jag ..

jaja, lov veckan blir säkert kanon bra ..
Helgen visar det sig vad det blir av med .. Det är ju alla hjärtans dag på lördag, men som sagt ..
Kanske lite överskattat, så tycker jag iaf.. Eller det kanske jag tycker bara för att jag aldrig sett den dagen som nå annat än en vanlig dag kanske.. Hur vet man.. Men men, någon gång i livet kanske man blir över bevisad på den fronten också, det vet man ju aldrig .. man ska aldrig säga aldrig ^^,

Och föresten, Jag saknar Annika, attans länge jag gjorde nått med kvinnan nu "/
Måste fixas till snart! (:

/ haannnna

Inga kommentarer: