12/11/2008

veckan .

Jaha, jaa man är ju ltie dålkig på att skriva här ibland, för man tycker det är så grymt tröckigt att sitta här vid datorn när man kommit hem, för man har typ redan suttit vid datorn en halv dag i skolan, sjukt att är så mkt av skolans kurser som är lagda vid datorer, man lessnar totalt. haha . Det där fattar ni väl inte hur jag kan känna så, men men ;)

Lördag blire lussebulle bak med mig själv när mamma & pappa handlar julklappar, det ni, det kommer gå som en daans, hoppas jag iaf :S haha! neej man det kommer gå fin fint, man har ju haft hemkunskap menar jag ;)

Igår vare julklapps kväll på stadium för alla som jobbar där, och jag fick äntligen min nya älskade bandy klubb, härigt tkr jag :D Plus att det vart lite julklappar ..

Idaag skulle jag ju vara så duktig och leta på dom sista julklapparna, meen det gick ju åt skogen ..
Får ta nya krafter imorn eller på måndag helt enkelt ..

Och imorn har man en sån skön dag så man början 15.30 och slutar 16.30 :D
Make up prov, praktiskt till råga på allt, kommer ju gå åt skogen, dags makeup och ögongloben, det ni.. Och jag har precis börjat få in snittsen på det där värdelösa skiten nu.. Undra om man ska göra som jennifer och andrea och byta till kör sång och fejka sig igenom det xD Känns ju lite dumt för den där läraren har ju ingen koll på nått så ..

Och jag kan säga att jag är ganska nöjd med mig asjälv i skolan just nu, fast lite besviken också..
Meen det är en annan femma .. Meen jag kan bara säga, att jag hatar skolans hissar! hemska uppleveser och madrömmar av dom :O
Fastnar minst två gånger i veckan känns det som... buuu .

Just ja, i tisdags va vi ju i Sundbyberg, typ Duvbo tror jag det hette, i stockholm och spelade innebandy med skollaget, skit skoj! Första matchen vann vi med 5-1, andra förlora vi dock med 6-0 eftersom dom va en jäkla innebandy klass, inte så konstigt alltså ..

Over and out !

Inga kommentarer: