12/17/2008

puddingar :D

jaha jaa . dagen slutade ju inte direkt som jag vill .

skit.



Neje jag insåg idag att jag är i desperat behövs av att göra mitt hår lite mörkare,

ur tvättat eller vad.. Bättre att va blond på det sättet .. usch ja. Så imorn blire hårfärg köp på lång rasten.. Kanske ltie annat också, haha. Sen på kvällen blire bio med mina puddingar :D Andrea, Jennifer & förhoppningsvis Johanna, (jennifers friende ^^,)

Imorn äre sista dagen i skolan, tack vare vår snälla lärare, maggie ;)
Så slipper vi komma på fredag, alla lektioner och avslutningen i kyrkan, skönt :D

Och imorn äre betyg och prov som gäller typ .. Handel prov, och jag nkan ingenting. dags att plugga kanske ? Meen det får jag väl ta tag i under kvällens lopp ..

Har suttit ovh tittat på Lizzan när hon fick nagel förlängning idag, fin fint vart det (:
Anna va riktigt duktig på det där lär jag ju säg (:

Neej,
over and out .

Inga kommentarer: