12/08/2008

ärlighet varar längst .

så sitter man här och skriver igen då, ganska meningslöst, hur vet man om nån läser det här, eller om man egentligen vill att nån ska läsa det alls? fast vill man inte att nån inte ska läsa det skriver man väl inte här ifrån första början kanske ..

Käka nyss frukost, min mamma va så snäll så hon köpte nybakat bröd igår på affären, mumma (:
Snart ska jag slå en pling till pappa och kolla vilken buss han kan skjusa mig till, så skönt med sovmorgon alltså (: Tänk om varje måndag fick vara såhär .. Men men, prov i småföretagande första lektionen, kuul. Bokföring och bokslut är väl inte riktigt min grej tror jag :S

Ibland blir man så irriterad på folk, när dom säger vad dom tycker om en, men gör det inte direkt till mig utan går till andra och säger det.. Ni förstår inte hur dåligt det känns varje gång någon annan berättar vad ens vänner tycker om en. Fast om man säger så, riktiga vänner kanske inte säger så om varandra.. Meen det känns som att man börjar bli van vid det här nu. Man kanske skulle börja göra likadant tillbaka, bara för att visa hur det känns, eller så går man direkt till och frågar vad det är för fel.. Men då får man väl som alltid en förnekelse tillbaka .
Jag hatar sånt här. Man kan aldrig få ett svar om man inte går direkt till personen ifråga ..

Neej tacka min alibabba, hon vet jag vad jag har iaf, och äre nått, då är hon ärlig och säger det till mig direkt iaf, älsk.

Neej nu vart det här inlägget lite långt tycker jag ..
Så nu ska jag upp och sminka migg och dra på mig ett par mjukisar, slapp dag idag va ;)

/ hanna ~

Inga kommentarer: