12/24/2008

Julafton

jaha, och så va dagen man längtat efter äntligen här,
Meen tanken slår mig att man alltid bygger upp såna förhoppningar till just denna helg..
Och varför man gör det förstår jag inte riktigt, man blir ju bara besviken i slutändan ändå ..

Men iaf, trots det har man ju köpt julklappar till alla, och jag vet ju så gott som vad jag ska få i julklapp .. bara att fortsätta hoppas kanske ?
Dagen började inge vidare, jag tkr inte om förändringar kring denna dag, eftersom allt va så bra som vi brukade ha det förr .. Första förändringen va att dom slutade lägga paket i strumpan, visst man får dom ju ändå förr eller senare så det spelar väl ingen roll..
Meen sen börjar dom komma med en massa knäppa ideer, som gröt frukost ?! jag hatar gröt, så jag vart kallad traditionbrytare och massa, jaja tänkte jag. I mina ögon är det ingen tradition iaf ..

Jaaa nog om detta, det blir väl som vanligt annars, HOPPAS JAG. Kalle anka vid tre och sen mat efter det, och sen framåt sju åtta tidenn blire julklapps dags, då kommer det roliga .. För det man tidigare tyckt vart rolig, stämningen och allt, ä som sabbat för i år, tyvärr ..

Jaja. jag skriver väl kanske en rad senare ikväll, få se om jag blivit något possitivare då kanske, eller det får man väl hoppas på...

/ Hanna

Inga kommentarer: