12/22/2008

2

Snart bär det av till tandläkaren, usch .. Bara hoppas det lir bra idag, så säger jag (:
Sen va ju tanken att åka in till stan, meen det blir nog inge av med det idag, eftersom då kommer jag typ missa träningen och hela grejset .. och det vill man ju inte (: haha. Neej så det får bli in till stan imorn istället ..

Idag blire en sitta hemma framför tvn dag har jag en känsla av .. haha .
Jag längtar till efter jul då man får börja jobba påsin lediga tid så slipper man bekymra sig lika mkt om allting.. hum.

Grejen är den att jag hatar mig själv för det som sker just nu.
Hur mkt jag än säger till mig själv, ge upp,
du har ingen chans, så ältar det liksom fast.
It´s hard to understand ..

Neej nu ska jag kila och klä på mig,
CYA

2 dagar kvar till julafton :D

Inga kommentarer: