12/29/2008

min vecka sen jul

Jaha ja, ännu en ti har runnit iväg sne man skrev här senast ..
igentligen förstår jag nästan iten varför jag har denna blogg, jag menar, jag är ju världens sämsta person på att komma ihåg att skriva här, sen skriver jag ju bara en massa trams, som ingen egentligen vill läsa, eller hur är det ?

Så det känns iaf, haha. Meen nog om det, nu när jag äntligen skriver kan jag ju görat ordentligt tkr jag ;)

Min bästa julklapp va helt enkelt min mobil & sne parfym va syrran ;)
Och självklart, jag hade fixat alla julklappar åt min lillebror, utom den som han skulle ge till mig, och självklart fick ju inte jag nån av han xD Såå snäll unge ;)

Sen julafton tror jag att jag har spenderat varje dag med mina pullor, och det tkr jag om :D
Jag har väldigt roligt med dom ..
Juldagen, då drack dom , dock iten jag, va inte sån kul kvällen p.g.a av det ;)
Annan dag jul (fredag) Stan först för min del sen vare ju deras bakfylle dag, alltså film med benny, nicke, pölsa, matte & jonas och sne vare max som gällde (: trevlans ..
Lördag, var en ruulig dag tkr jag ;) Va först till stan, återigen, och fixade lite grejs med min lillebror, så snäll syster jag, åker in med honom till stan för att han ska kunna handla kläder (A) haha. Meen iaf. Sen vare taco och annat roligt med pullorna, plus att johanna & johanna kom också ;)
Söndag vare titta på tv-spel och film hela dan typ, plus min efter längtade pizza ;)
Idag måndag har vi vart in till stan och shoppat och sen mellan landa vi i harbo en sväng, först hos Malin sen hos nicke, trevlans :D

Jaja, den som orkade läsa allt det där, den kan ju återkomma nån mer gång ;)
Vart som en hel rapport, det skulle det inte bli, men det vart det.. hum. haha.
Orkar inte skriva om skiten heller, såå
CYA

Inga kommentarer: