12/02/2008

idag & igår

Gårdagen vare skola och sen kvällen spenderades hos Victor och Lizzan (: Trevligt trevligt.. Lizzan började plocka fram kort sen vi va små, och jag säger då det, haha. Trollungar eller vad ..

Idag vare skola, först sovmorgon så jag fick åka med jeppe & rickard in till stan efetrsom dom skulle börja flytta jeppes saker hem hit .. Usch hoppas han inte blir kvar här hemma allt för länge, utan att han inom snar framtid flyttar till en annan lägenhet.. Annars flyttar jag, det vill jag lova ..
I skolan hade vi två lektioner, vg på små företagande provet, wiho.. Och dock lite besviken på resultatet från nationella i engelska .. meen det ska vi ta och styra upp som det lär som ;)

Nu sitter man här och är gla för att man en gång skull ska få se allt bra som går på tv på tisdags kvällar .. Meen är mindre glad för att fotbollen har tagit våran träningstid på tisdagskvällar.
sämst .. Meen meen, bara att hoppas att dom rotar fram en ny tid till oss snart istället .. annars jäklar .. Då byter vi nog till tif istället .. dom kanske iaf prioriterar oss ..

Neej nu ska jag upp och städa mitt rum, det behövs kan jag säga ;)


CYA

Inga kommentarer: