11/30/2008

1:a advent,

Ännu en helg som börjar lida mot sitt slut, men idag är det ju iaf 1:a advent och det är ju ganska mysigt i sig (: Bara fyra helger till juafton, mysigt! Längtar så in i norden, och apropå det så köpte jag, eller pappa betala men iaf ;) Årets första juklapp idag, till mamma och allt och sen så vet jag ju även vad jag ska köpa till pappa så det blir nog bra det här (: Sen är det ju bara tre syskon och mormor & morfar också sen äre färdighandlat .. Men grejen är den att manvill köpa så mkt själv också så man undrar ju hur pengarna kommer att räcka ? ..

Men men, På torsdag äre tandläkarn som gäller, hoppas att det verkligen blir av denna gång eftersom dom senaste två gångerna blivit inställda nu, usch ja .. Kan ju va skönt att slippa springa där stup i kvarten kanske.. Annars blir väl veckan ganska lugn, bara sitta hemma och glo om ingen rycker med en på nånting .. förutom bandy träningen då, dit längtar jag, hoppas att handen går att spela med och att mitt halsonda inte sitter kvar, usch ..

Och på lördag äre fest i folkan gott folk, härligt härligt (:
för alla som missat det äre cissi,camilla & linda som har festen inga 93 eller yngre är välkomna
och det kostar 20 kr i inträdde tror jag!
Hoppas på skapligt drag då :P
säger som bella, dom som kommer dit för att bråka kan lika gärna stanna hemma, för dom har då inget där att göra ...

Neej nu ska jag sätta mif framför tvn och bara ta det lungt känns det som (:

Och bion igår vart inte den jag skrev utan det vart twilight eller va den nu hette,
vampyr film typ, men grymt bra va den ^^,
Och det ska tydligen komma en kenny starfighter film, liiiite underligt va .. haha
Meen det finns säkert folk som blir glada va det också, eller ur ? ..

för dom som vill se hur håret & färgen blev får ni väl kika in på min bdb haannnna.bilddagboken.se
och dom som inte har bdb själv får väl snällt fråga efter gästlösendt tkr jag ^^,

CYA

Inga kommentarer: