1/26/2011

Jag har kommit av mig, alldeles för mkt med det här med bloggen.. Bättring ska ske!
Tyvärr är det ju Februari snart och då ska jag ha ett vik på Stadium på 100% så då kommer troligen inte ens tiden finnas till att skriva här, tyvärr.. Men fram till dess ska jag va duktig!

Nu har jag dragit på den här förkylningen i snart en vecka, det suger. Jag vill va frisk och gymma och jobba!

Matten som jag läser håller på för fullt och om jag ska va ärlig är det riktigt roligt. Fast oftast går det utav bara farten och jag hinner inte med att tänka hur jag egentligen gör sakerna. Men så är det man man vill att saker och ting ska gå fort ju!

Idag vet jag faktiskt inte alls vad jag ska göra, skulle vilja åka och träffa nån roliga människa, men igen som vill träffa nån som håller på att hosta ihjäl sig vart tredje minut ungefär.. Så jag boar in mig här hemma.. Får väl bli en film senare gissar jag på..

Inga kommentarer: