1/30/2011

Söndag

Söndag idag då, två dagar tills man börjar jobba på riktigt.. Det ska bli kul! En helg ledig innan nästa lön. Jag kommer väl inte ens ha tid att göra av med pengar, underbart eller vad säger man. Haha. Men det kan ju ändras över en lång lunch också, så man ska inte säga för mkt. Men det känns för jäkla bra att jobba ordentligt hela februari. Och idag åker ullan bullan till Thailand! Det är hon jag ska vika för. Jag är otroligt avis ska jag tala om.

Igår vart det en kväll i soffan med gottis och film. Det kändes otroligt länge sen det va så en lördag kväll faktiskt. Men själv va man så trött så man somna halvvägs in i den andra filmen, i början av den till och med.

Idag vet jag inte alls vad vi ska hitta på. Jag skulle vilja åka nånstans, gör nått ordentligt. Typ stan eller Valbo eller Gävle. Men jag kan väl drömma vidare gissar jag på..

Neej nu blir det frukost! Det är en lång väntan på att Mimmi ska lägga upp bilderna från i fredags känns det som, men dom kommer väl kanske i veckan om man har tur!
xoxo,

Jag o min älskling på nyår!

Inga kommentarer: