1/03/2011

Måndag 2011

Idag börjar den första nya veckan, den första måndagen i 2011. Helt sjukt.
Iaf så har jag tänkt piska på mig själv lite med träningen genom att börja dricka nutrilett igen. Det känns bra, eftersom jag ännu inte tagit den första för dagen och fått börja vänja in mig vid smaken igen.. men det ska bli bra! För nu är jag tagad. Snart kanske garderobens kläder kan användas fullt ut igen? Håll tummarna. För det är bara det som är mitt mål nämligen!

Iaf, nu ska jag titta på några avsnitt av Vampire diaries och dricka en nutrilett. Sen är det dags att dra sig ut i skidspåret och sedan gymmet. idag kör vi på benen där tror jag, va länge sen nu. Och efter ska jag hem till mamma min! Sjukt, på fredag åker dom till Thailand! Jag fattar det inte själv, inte förens jag släpper av dom på flygplatsen tror jag.. Men så är det. Då får man bo med lillebror två veckor!

neej tvn lockar.
xoxo,

Inga kommentarer: