1/28/2011

fredag

Fick nyss ett samtal av mamma, dagen löste sig kanon! Ska med henne till Sala och kika lite och sen besikta bilen! Härligt.

Dock kom min älskling hem nyss och störta i soffan, han mår tydligen inge bra. Men vad som är felet får jag inte fram, hum..

Igår va jag ju som sagt till Hannah! Och så jag saknar henne. Det va ungefär 2 år sen vi träffades och bara va vi två och pratade en massa. Och det sköna är att man behöver aldrig bekymra sig om vad man ska prata med henne om, det bara flyter på. Men nu måste vi verkligen se till att träffas mkt oftare och inte med flera år i mellan..

Ikväll ska vi fira Mimmi, dom andra ska ut på krogen, men jag ska jobba imorgon så jag blir hemma. Nykter också för den delen känns det som..

neej nu ska jag hoppa in i duschen!
xoxo,

Inga kommentarer: