1/03/2011

18:51

och så var det kväll igen!
Idag känns det som att jag varit lite duktig iaf.
Jag har åkt skidor och varit på gymmet, tummen upp.
På onsdag kanske jag gör samma sak igen, för att på torsdag lyckas ta mig två varv i spåret? man kan ju hoppas att jag inte dör mitt i eller nått sånt. Men det ska nog gå bra.

Sedan har jag varit hemma hos mamma och hjälpt henne tänk inför Thailands resan. Vi gjorde även matlista och så på vad lillebror och jag ska äta under tiden jag ska få bo där hemma med honom.. och egentligen ser jag inte alls fram emot de två veckorna. Jag hatar nämligen att sova i det där husen när bara jag och lillebror är hemma, plus att jag är hemskt mörkrädd.. Så ni kommer säkert få höra både det ena och det andra här..

Imorgon ska jag iaf jobba! 9.55-19.10, härligt! Plus att jag får schemat för februari då också.. Då jäklar blir det jobba av, mkt härligt! Efter det får jag sen äntligen köpa min nya telefon! Jag längtar nå ända in i norden!

neej nu ska jag gå och hoppa på min karl som sover i soffan!
xoxo,

Inga kommentarer: