1/05/2011

Negativ dag

Jag sitter här och väntar på att mp3:n ska lysa grönt i laddningen så jag kan få böja röra mig ut i spåret snart.. Men det går segt. den har legat här hela natten, och fortfarande ingen grön lampa? man undrar ju.. Hoppas den kommer snart.

Jag bara väntar jag. För jag väntar ju också på att mitt smink ska komma från Elf. Men det har jag väntat på sen den 5 november. Plus att dom ha skickat det igen eftersom jag inte fått det, så hoppas det kommer fram ordenligt denna gång, för nu böjar jag bli less. Men jag väntar också på en bh som jag beställde i mellan dagarna. Så snart kanske det ramlar ner nått roligt i lådan, får man hoppas på!

jag tror jag ska gå tillbaka med den där jäkla mp3 spelaren, batteriet räcker 40 min fast det ska räcka 5 timmar. Jäkla netonnet. Det här ska ni få sota för..

Plus att jag missade ett jobb tillfälle idag bara för att jag sov. Det här tror inte jag kommer bli en bra dag för mig. Så det är lika bra att jag avrundar detta negativa inlägg på direkten..

Inga kommentarer: