6/29/2010

29 Juni

Igår var det meningen att jag skulle åka hem till mamma och pappa med systers bil, men så vart det inte. Utan det vart ställningsbyggande utanför balkongen. Så idag ska dom väl börja riva den kanske, om jag har tur.. Så vi äntligen får våran nya balkong nån gång!För just nu är den ju varken så fin eller hel..

Idag ska det bli rekord varmt, sägs det. jag vill till en strand och sola och bada. men har ingen att åka med. Det är såååå värdelöst så det finns inte. Så jag får väl börja med att gå ut på gräsmattan och steka. Bättre än nått iaf känner jag.

Jag måste ta tag i min träning igen, vart helt ur banorna när jag var i Leksand förra veckan. neej pep!

Imorn blire stan med Jennifer, Sedan bio på kvällen, nya Twilight filmen! Hoppas den är bra!

på torsdag kommer troligen min Maarika ut och hittar på nått med mig, kan man ju inte säga nej till liksom!

Och på fredag bär det av till Gröna lund med tjejerna, fyy vad vi ska ha kul!

Neej nu ska jag hitta nå mer att stoppa i min mage till frukost ..


/ h

Inga kommentarer: