7/01/2010

1 Juli

Besökar antalet går uppåt, gud så kul! Då kanske man rent av fortsätter uppdatera varje dag här, vem vet!

Igår bar det av till stan med Jennifer och Millan, och som vanligt gjorde jag av med alldeles för mkt pengar. Men det va ju rea, så an fyndade ju istället! Alltid kul med nya kläder, man känner sig finare då på nått sätt.. haha.

Sen tog även jag och Jennifer hål i örat, i den här lilla flärpen mitt i örat, vet inte vad den heter, haha. Men det vart fint. och det var inte så svårt att sova på den sidan i natt som jag trott, vilket var en himla tur!

Och igår kväll var det bio med tjejerna! Vi såg Twilight eclipse. Och jag älskar alla dom där filmerna! jag måste köpa allihopa! Jag bara måste, dom är underbara. men som sagt, även denna film i Twilight serien va bra alltså, jag rekommenderar verkligen!

och idag får vi se vad som händer, om det blir nått Marika eller inte.. Är ju så hemskt tråkigt väder så man vill bara ligga i soffan och mysa! Skulle även behöva städa här hemma, eftersom det är inget man velat göra de senaste dagarna när det varit så fint väder ute!

och banne mig, jag glömde köpa plåtställ till mormor igår på Clas Ohlson! Det var ju lite dumt gjort av mig.. Hum.

Neej nu ska jag äta min nyponsoppa!

/ h

Inga kommentarer: