6/12/2010

11 juni

fredag kväll, eller snarare natt kanske?
Dagen har varit regnig, skönt på ett sätt. Brände upp rygg och baksidan av låren idag, så på det sättet är det skönt att känna att man inte missar nått av solen. Men man blir så otroligt seg av regn och tröck..

Just nu hoppas jag bara att min pojk kan komma hem så jag kan sova nån gång, känns nästan till och med onödigt att försöka sova utan honom här hemma, men snart blir det till att ta en film och röra mig mot sängen, eftersom man aldrig vet hur lång hans natt kan bli..

Idag var det stan med mina flickor som gällde, shoppade lite presenter och lite annat väl behövligt. Plus att dom hade halva priset på alla hoods på Carlings så det blev en skön sån med hem också, mys! Ibland får man passa på att unna sig själv.

Imorn är det allsång i Harbo som gäller, så kul det ska bli :)
Har varit sååå taggad hela veckan, men nu stiger oron över att allt ska bli kaos, varför? Dom som känner mig vet varför, dom andra kan ju gissa..

Och just, jag har min lilla katt här, Larz-krizter. Min kissemiss. Neej nu ska vi ta och krypa ner i sängen och hoppas på en bra dag imorn. Kanske be lite till väder gudarna om att vi vill ha sol och fin fint väder imorn och inge regn.. pep pep!

/ h

Inga kommentarer: