6/22/2010

22 Juni

Jaha, då var en dag till avverkad i Leksand. och en dag närmare hemfärd, vilket blir på torsdag, lite tråkigt.. Bar en hel dag kvar här.. Men man måste ju självklart hem till midsommar! och appråpå midsommar så köpte jag idag den finaste klänningen till dess! Den med röda/rosa blommor på, som jag lade upp en bild på här tidigare. Får se om jag orkar lägga upp en ny bild imorn..

Dagen har bestått av att vi först tog en sväng till Sågmyra och undebara Lager 157! Jag hittade mig ett par underbara Lee jeans! och hur billigt som hellst, det stället borde ni verkligen åka till! Sedan också en vanlig t-shirt.

Sen åkte vi tillbaka till Leksand för att äta lunch på siljans. och då insåg vi att klockan bara va ett mitt på dagen. vad tusan skulle vi göra resten av dagen? Så det vart en tripp till Borlänge och Kupolen. Där jag hittade min klänning, underbar! Och även nått annat krims krams.

Sedan var det hem till syster laga mat, på promenix och hjälpa dem i tvättstugan. Plus att vi kolla på en film, All about Steve. En väldigt bra film, absolut!

neej nu ska jag krypa till kojs.

/h

Inga kommentarer: