6/21/2010

21 Juni

Jaha, arbetsförmedlingen som jag skrev om förra gången, där fick jag itne skriva in mig. Allt för att dom ska spara pengar? Känns så iaf.

Kort om helgen:
Fredag mys kväll. Lördags vart det dricka lite med mina kära vänner! Det gillas! Vi planerade, eller planerade och planerade. Vi funderat ut lite saker till midsommar också :) Söndag va bara en slappis dag ungefär. Pizza två gåner på en helg, så nu känner man sig tjock.

Denna dag började med att jag åkte till Gävle för att besikta min bil, och tro det eller ej, den gick igenom! Super lycklig.

Sen va det bara hem, hämta packingen. In på ica och prata med jennifer som va så duktig så hon jobba. Sen bar det av upp till Leksand och syster, där jag nu sitter. Både syster och edvin jobbar, så jag får roa mig på egen hand en stund nu. Sen blire mat när edvin kommer. och imorn shopping med syster kanske?
Kan ju även tillägga att jag inte kunde hålla mig idag utan var tvungen att köpa ett par jätte snygga only jeans på lager 70 när jag stanna där på vägen upp, attans! Så det kan bli. Men jag kanske ska lämna tillbaka dom? Om jag hittar ett annat par som är bättre? Det återstår att se!

Nu ska jag gosa med systers katt!

Jaa just, boka nyss stugan till helgen v.28! Leksand here we come (då också alltså, men då slipper jag åka själv!)

/h

Inga kommentarer: