6/28/2010

28 Juni

Och så var midsommar helgen över och det va måndag igen. Och då undrar man såklart vad jag gjorde hela helgen..

I torsdags kom jag hem från Leksand!
Fredags va det ju midsommar afton så då bar det av till Andrea och Gräsbo, vi grilla drack ganska mkt och hade femkamp med mera. Väldigt trevligt va det, och frågan är om det inte slog förra årets midsommar?
I lördags va det bara på det igen, Då dagen va det pizza och sen bada i pool. Väldigt skönt! Sen vart det grill buffé hemma här, och så gott det var! Sen kom lite mer folk och vi börja dricka.. Och vi ville göra nått, typ som åka till Ön i Hedesunda eller liknande. Men dåligt med skjus, och omotiverade karlar.. Så jag och Jennifer tog en sväng till Pottis i Funbo. Galet hur folk kan se ut, haha. Sen träffa vi dom andra på krogen.
Söndag va en pizza och pool dag igen. Så nu mår min mage piss efter all fetto mat.

Idag ska det inte hända så mycket, alla andra jobbar och det är fin fint väder ute. Sola kanske? Annars en sväng till Lizzan och se vad hon gör kanske, vi får se helt enkelt!

Nu ska jag äta frukost och ringa Stadium!

/ h

Inga kommentarer: