6/23/2010

23 Juni

Onsdag och vädret idag har varit fin fint och jag och syster har legat på stranden och solat hela dagen! Mys! Så lite mer färg har man fårr, medans syster bara är kritvit än. Men som sagt har ju jag solat lité tidigare i år, så det är ju som det ska vara. men vi vägrade bada, eftersom Siljan va så kall så det gjorde ont i fötterna av att bara doppa dom, usch..

Imorgon är det soliga Torsdagen här uppe, så då blir det att knalla runt och titta i lite stånd. Sånt är så kul, älskart! Sen blir det Insjön och lämna tillbaka ett par only jeans på lager 70 och en väckar klocka på clas ohlson, även köpa bleck patroner.. Sen bär det av hemmåt, älskade hem. Jag saknar min älskling så mkt & även mina vänner en del..

Får se om det bär av till Tärnsjö en sväng på kvällen sen eller hur det blir, det märks väl. och på fredag är det de underbara midsommar! Jag vill ha en midsommar stång, undra om nån vill dansa med mig? haha. Antagligen inte.. Men en krans ska iaf fixas! Det är ju ett måste.

Neej nu ska jag titta lite på tvn..

/ h

Inga kommentarer: