3/23/2009

två veckor till lov :)

då va det måndag och ny vecka igen då , vill även tillägga att det är 8 dagar kvar tills jag blir 18 (:
Längtar nå fruktansvärt mkt, fast ändå inte.. En lite konstig känsla det där lär jag ju säga ..

I helgen jobbade jag, fredag till söndag, skönt att ha nått vettigt att göra, plus att man tjänar pengar på det! Härligt säger jag bara när pengarna kommer i slutet av april ^^,
Fram tills dess lär jag ju förbli fattig iaf, haha!

Idag har det varit en helt vanlig dag, va med Andrea när hon va och knäppte kort till sitt leg, efter det åt jag, Jennifer och Andrea på tjockis max, gott vare lär jag ju säga! Men men :)

Imorn har vi nå jäkla utredande uppsatts, väldigt ohärligt ..
Jag har skrivit en sådan tre gånger nu tror jag, och jag förstår fortfarande inte riktigt vad som menas med den, vad den ska innehålla eller nånting.. Där av förstår ni säker hur bra det gått de andra gångerna jag skrivit den .. Och nu är det till råga på allt tydligen ett nationellt prov också.. Jag förstår inte hur de orkar ..

Men innan lovet har jag en utredande uppsatts, en muntlig redovisning & Prov i handel (räkna moms och grejs) Så det är inte så speciellt mkt, bara inte Ewa kommer på att vårat sälj samtal ska va inlämnat innan dess också.. Då blire tufft, för det har jag inte ens börjat på, haha!
Nej men jag säger det, jag tkr om handels programmet, för det är inte så grymt mkt pluggande :)

Nog om detta nu, ikväll blire plugga teori plus läsa text häftet tills imorn :)



/ h

Inga kommentarer: