3/08/2009

helgen

På nått sätt förvirrade helgen sig på det sättet att jag vart blondin igen, trevligt.
Men jag är ju som jag är så nu när jag väl är det, är det nästan så att jag ångrar mig, brunett är nästan snyggare, eller är det bara jag som är konstigt som alltid tkr den färgen jag inte har på håret är snyggare? haha. Mongo eller nått ^^,

i torsdags va jag ju till Dannie´s praktik och vart klippt, mkt bra vart det,
ska nog alltid klippa mig hos den kvinnan tror jag, grymt duktig på det hon gör (:

I fredags satt vi hos dennis hela kvällen, mkt trevligt, fast vissa folk kanske vart lite fulla ^^,
men det va trevligt trotts allt! Lite läskig gubbe i fönstret bara, haha .. Men men .

Annars har jag inte gjort mkt alls, va till stan i lördags och övningskörde, gick kanon!
Känns som att det verkligen gett mkt fast man bara haft två lektioner av fem än så längre på trafikskolan.. Måste börja ligga i lite mer med teorin bara så blir det här kanon bra ska ni se ^^,

Idag bakade jag och Viktor fakist muffins, eller ja, haha.
Jag bakade och han läste receptet ;)
Men goda vart dom , med massa marsmallows (hur det nu stavas?) haha. Mumma.

Neej nu ska jag skriva lite på min uppsatts om stress gott folk!

Cya

Inga kommentarer: