3/09/2009

nervös nervös nervös

Denna dag började med ett väldigt positivt besked!
Om dom håller det de lovat, och det går bra för dom högre upp i företaget, trotts alla omständigheter, har jag snart ett helg jobb och förhoppningsvis ett sommar jobb! Riktigt härligt!
Just det som jag längtat så mkt efter, ett helg jobb! Fast det hade ju kanske kunnat komma lite lägligare känns det som. Men det är bara att hoppas på och se glad ut, för det här vill jag verkligen (: Så hoppas hoppas hoppas..

Idag lämnade jag även in min jacka, som det va hål på..
Så nu har jag en sådan beslutsångest över hur jag ska göra .. Låta dom laga jackan som jag egentligen hatar färgen på.. Eller Ta en ny svart jacka, dock en av lägre kvalité och värme..
Hum, tåls att fundera på, lär ju bestämma mig snart bara ..

På torsdag köper jag mina nya skor, underbart (:
Men dom får nog ligga i kartongen tills det blir vår och lite finare väder ute ^^,
Jag menar, dumt att börja använda vita skor i allt detta slask som hela tiden återkommer ..
Så ge mig sommar och sol snart taack (: Ingen skulle bli gladare än jag ..

Haha, gjorde även en väldigt roligt upptäckt idag,
min kära kusin har skaffat sig en hemsida till sitt företag, haha. Min bror påstår däremot att jag är efter som inte hittat den förr.. Jag tyckte ändå det va väldigt duktigt gjort av kusinen min ..

Idag skulle jag boka mitt kära teoriprov, min icke sa nicke sa internet till det.
Sidan fungerade ju inte, knappt någon annan av alla dessa sidor heller, jag fattar inte.
Varför sluta fungera nu? Nu när jag vill att den ska fungera ..
Nu har jag även halkbanan bokad, ihh, den kommer nog bli ett äventyr..
Nervös till hundra! Allt är så nytt, körlektioner hit och dit, jaa allt.. Usch ja.
Vissa stunder har jag en väldans panik ångest och känner att allt detta kommer gå åt skogen!
Men dedt är väl bara att fortsätta se glad ut och hoppas på det bästa antar jag ..

Men den 17 , nästa tisdag, då bär det av till Västerås iaf, märks ju om det går fint eller inte,
väldans nervös, som sagt ... haha
Nog om mig och mitt jäkla körkort nu tkr jag ..

/pettersson

Inga kommentarer: