3/16/2009

skola igen ,

jaha ja, i fredags avslutades apu:n, skönt men dock lite tråkigt också måste jag ju säga,
men kommer in sig så bland de där människorna, ganska roliga är de allihopa (:
Men jag får ju trots allt komma tillbaka och jobba lite helger, vilket jag tkr är väldans bra ^^,

Helgen va ganska lugn för min del, lördagen innebar två dock,
först i Björklinge där Anton och Alvin döptes! Två riktigt fina små gullungar (:
Och sedan Uppsala-Näs där lilla söta Lucas döptes, den ungen är så otroligt söt så det finns inte, fattar inte hur vissa kan bli så söta som han är! Han brås väl helt enkelt på föräldrarna ;)

Annars har helgen bara varit lugn, lite övningskörning vart det ju dock också, men det tillhör ju vardan nu så det spelar ju inte så stor roll ..

Idag vare ju första dagen i skolan på en månad,
rackarns va det märks bra ibland att skolan ska läggas ned, som om luften är ut pumpade ur alla och ingen bryr sig riktigt om allting runt omkring .. det bara är som det är liksom ..
Lite läskigt på något sätt ..

Och imorn äre ju halkbanan som gäller för min del, hoppas det går fin fint!
Och om vi hinner hem till sju, vilket vi hoppas, blire barnvakt en stund medans mamma och hennes kompis är på yoga . Barnvakt åt Gustav .. Men men, det visar sig hur det blir (:

Cya

Inga kommentarer: