11/19/2008

tidy up ..

Onsdagar är ganska sköna dagar egentligen, två lektioner, slutar fem i halv tolv ..
Hemma till fem över halv ett i våla, sköönt (:
Idag vart dagen dock lite mer händelse rik,
För det första hade vi våran första makeup lektion idag, ganska kul faktiskt, tror det kan vara ganska lärorikt det där ^^, Sen så när vi slutade knallade jag iväg till Stadium och stod där och pratade lite om allt mellan himmel och jord, jobb till jul sa dom nu iaf.. Bara att hoppas att dom håller det dom säger då (: För jag längtar verkligen tillbaka dit, spelar ingen roll om jag behöver jobba hela jul och nyår, jag vill ha pengarna .. Sen när jag väl kom till våla så vare att gå till gamla wåhlstedts (va det heter i dagens läge vet jag inte riktigt, wåhla glas eller wåhla färg eller hur det nu är ... ) och kika på tapeter till min fondvägg, meen det gick ju som i vanlig ordning, jag hittade inget jag kunde bestämma mig för.. Så jag får väl stå ut med dom blå slitna tapeterna ett tag till så. Känns ganska tråkigt och enformigt, men men det funkar iaf (:

Kvällen har spenderas och kommer spenderas med att städa systers rum på allt skit tills hon kommer hem, jippie, på fredag äre dags :D Sen fyller lillebror 16 på söndag.. Det tråkiga är att han faktist bara är 1 ½ är yngre än mig, varför kunde det inte vara tre års skillnad iaf ?

Igår tillbringade jag först kvällen med att åka runt med nicke & danne när dom sladdade och drack kaffe hos berra, och sedan kikade jag på träningen, eftersom jag inte va med kändes det som att jag var tvungen att visa mitt stöd iaf (: Trevlig kväll tkr jag ..

Neej nu ska jag upp och fortsätta dona,
och önska att min store bror inte va min store bror, för jag hatar honom, det kan jag bara säga. usch . Visst det låter hårt, hata sin egna storebror, men alla som känner honom eller vet hur han är, vet att han gjort sig förtjänt av det ..


CYA (:

Inga kommentarer: