11/23/2008

LOVELY SNOW

Jaha då va det söndag igen och imorn äre måndag och ny vecka igen..
Det går så jäkla fort allting nu, slutet av november, inte många skoldagar innan jul lovet kvar nu..
Jag längtar till denna jäkla jul och allt som har med den att göra! Plus att det är helt enormt med snö ut just nu, hoppas så in i norden att den ligger kvar nu, för jag vill kunna gå ut utan att ha vatten pölar i skorna! snö snö snö & kyl, mys (:

Neej i fredags somnade jag vi halv tio på soffan (: Lördagen tillbringades hemma med syster, träning och sen till harbo och för festa hos malin med tjejerna, trevlans! Sen vart det åt lite olika håll, haha..

Och idag söndag, fyller lillebror år, 16 hela år, helt otroligt..
Förra året vare moppe, i år vare ett x-box 360 som han är så otrolig jäkla nöjd över ..
Det mindre tråkiga va väl att det inte kom en jäkel och gratta honom, man kan ju fundera va folk gör med sin tid.. Okeey att nån glömmer, men alla ? Förstår att han blir besviken, även fast han inte visar det riktigt..

Usch ja, på onsdag är det öppet hus på katedral som gäller. Man är ju snäll som vanlig och ställer upp.. Det värsta är att det blir så jäkla sent, för ingen nytta känns det som .. usch.

Neej, nu ska jag låta min syster göra klart sin kemi läxa, så jag kan kolla färdigt på filmen p.s. i love you med resten av familjen, underbar film, har sett den några gånger nu, och man tröttnar aldrig ..


CYA

Inga kommentarer: