11/15/2008

ibland blire bara så .

Fredags kvällen blev grymt lyckad och väldig trevlig, taack tjejer (:

Idag Lördag, har dagen gått åt till att fixa med mammas hår, färgning och frisyr och grejs innan dom åkte in till stan för att käka på restaurang och lite sånt dära (:
Sen efter det vare träning som gällde, jag kan ju bara säga att det är så grymt jäkla kul att spela bandy, så jag skulle kunna gör det varje dag .. Fattar inte vad som flugit i mig, aldrig har ju jag varit nån som har tyckt skit mkt om att utöva en sport, visst har det funnits sånt som vart rolig t.ex. fotboll, handboll & brottning, men man lessnade på allt efter ett tag. Meen bandyn, den blir bara roligare och roligare, ju mer man får hålla på känns det, härligt (: Hoppas på att vi är med i nån serie nästa år bara, så är det sagt, meen man kan ju alltid hoppas lite exrta!

Nu har man precis ätit taco med storebror & Rickard, trevligt trevligt ..
Dom är ute och rastar Rickards hundar nu, så då passar man på att sno datorn en stund, mitt i deras rese letande (:

Kvällen blir väl som den blir, troligvis helt jäkla värdelös, men det får man väl räkna med ibland kan man väl tänka sig ..

CYA

Inga kommentarer: