11/13/2008

det finns saker man inte förstår ..

Idag när vi åkte genom Harbo på väg hem snöade det, älskart! Men det ligger ju tyvärr inte kvar nått på backen "/

Ibland förstår jag inte vad själva problemet ska vara, att det ska vara så svårt att veta avd man vill och att det ska göra så ont att få den sanningen man redan visste om, i ansiktet.. Meen det är väl så mycket man inte förstår här i världen så det är väl ingen ide att ens försöka ta reda på varför det är som det är. Jag vet hur jag mår över det här, men hur mår du? Du säger att det ska vara på ett sätt, men sen vill du inte det iaf.. Är det bara för att det vore det bästa eller vadå? Jag förstår inte, du tappade mig längs vägen, för det som händer nu förstår inte jag, inte för fem öre ..




`Cause nobody wants to go it on their own
And everyone wants to know they´re not alone
Nobody wants to be the last one there.
And everyone wants to feel like someone cares.

Inga kommentarer: