2/14/2010

valentins day

Dålig uppdatering igår, jag vet.. Förlåt för det.
men gårdagen hade inte så mkt att erbjuda som jag hade hoppats på tyvärr..
Dagen började med en städning här, det behövdes kan jag ju säga. Sen satt jag och nörda framför datorn ungefär hela dagen, spelade the sims 3. Ett väldigt roligt spel som man blir alldeles för fast i, tills datorn stängde av sig av någon anledning som jag nog aldrig kommer få veta. Sen vart det en sväng fram till Jennifer & Dennis, åt lite chips och hade det trevligt. Sen vart det film med min pojk för hela slanten.

Idag däremot, är det ju alla hjärtans dag.
Men precis som jag sagt förr känns inte denna dag ett dugg speciell för mig.
Hade tänkt att mys till det och köpt nått till Viktor, men det vart inte så. Och tur va väl det, för han lät absolut inge positiv till att jag skulle ge honom något idag, suck. jag som så gärna ville.. Men men.

det blir plugga för hela slanten här idag känns det som.
tråkigt.

Senare ikväll blir det iaf hem till mamma & pappa och äta god mat, trevligt :)

/h

Inga kommentarer: