2/09/2010

åter igen

Jaa då va det dags igen, att göra ett ryck för denna blogg..
Ska försöka prata med Sanne och hoppas hon har tid och lust att göra en ny layout till mig, en lite personligare hade jag tänkt mig, men vi får se hur det blir med det!

Dagen har väl inte varit nå speciell alls, engelska prov på morgonen, om William Shakespeare m.fl. intressant, eller inte. Men nu är det iaf gjort, skönt att få det ur världen, trots allt. Så nu är det nästa projekt på engelska, att läsa boken About a boy och skriva en loggbok till det. Och senare i vår ska vi göra samma sak på svenska med samma bok, man tycker ju att läraren kunde haft lite fantasi, men icke..
Efter engelska provet skulle vi haft praktisk marknadsföring med Stefan, men det orkade vi inte så jag, Jennifer och Sanna knalla ner på stan istället. Glodde lite och käkade, alltid lika trevligt :)

Så man va väl hemma till kvar över ett, då parkerade man framför datorn för att se The ugly truth. Vilken jäkla bra film, den som inte sett den, jag säger bara det, Se den!

Efter det har det blivit både det ena och det andra, lite plugga, ett besök hos Jennifer och nu sitter man här igen, framför denna dator..

Jag längtar verkligen till på torsdag då det blir röntgen i Tierp, och hoppas då på att dom hittar något som är fel med mitt lilla knä, för snart gör jag nå drastiskt åt det för jag orkar inte gå runt och ha ont längre.. usch..

Imorgon blir det iaf till att jobba efter skolan, 15.00-19.10
neej nu ska jag fortsätta med min loggbok ..

/h

Inga kommentarer: