2/10/2010

soppa!

Då va man äntligen hemma efter en lång lång dag.. Det känns både i fötter och huvud kan jag tala om.. Det blir lite mkt att gå upp vid halv sju för att först åka till skolan och sen komma hem vid åtta för att man jobbat..

Skolan va sådär, jobbet va sådär. En väldigt lång tråkig dag, kändes som att det knappt va nå folk i butiken på hela dagen, eller så va dom så utsprida så det kändes så bara.. men när man kom dit idag fick man iaf tårta för Kiira fyllde ju år idag :)
Det är väldigt skönt att min chef slutar på fredag, för just nu ligger han på minus, väldigt mkt minus!

Neej nu ska jag gå och äta min soppa som får bli min kvällsmat ikväll, det duger helt enkelt..

Imorn äre Tierp som gäller först på morgonen, Röntgen av knäet. och sedan hem till Lizzan & Victor kanske? Och sen tandläkaren vid kvart över tre.. Tänk att dom är så duktiga så dom lyckades klämma in det på samma dag? otroligt, haha.

/h

Inga kommentarer: