2/17/2010

tur i oturen ?

Och helt plötsligt har jag blivit sådär dålig på att skriva här igen.. Nu får jag väl ta att ge mig..

Igår va det fettisdag, Så det vart semla för mig och baby, plus att jag fick blommar, så sött :)

Idag började dagen med ett prov, vilket inte gick sådär jätte bra känner jag.. Kanske skulle ha pluggat den där lilla stunden extra iaf? Jaja, för sent nu, men att komma ihåg till nästa gång kanske..

Sen har jag hunnit varit hos Victor & Lizzan idag och hälsat på också, väldigt trevligt :) Blir troligen att åka och bada med Lizzan & Lilly på torsdag nästa vecka, ska bli väldigt roligt tkr jag!

Oh shit, amanda skickade nyss ett meddelande om att hon sett mig och henne på tv. I går morse va dom nämligen och intervjua och filma på min skola. Självklart hittade dom mig och Amanda som satt på en bänk halv döda. Och så blir vi med i tv rutan, hur stora är oddsen liksom? haha.

/ h

Inga kommentarer: