2/24/2010

äckel djur

I går vart det inte mycket gjort. åkte skidor, stötte på en älg där i skogen, hjärtattack! men jag överlevde ju och älgen vart nog räddast iaf.
Sen fick jag lufta Hugo lite, eftersom de andra hade annat att göra. Och vad gör man inte.

Sen på kvällen vart det till att åka till Vikta och Lisa på Mary Kay party. Och jag vart en en gång väldigt fascinerad över kvinnan Mary Kay som startade detta företag för e väldans massa år sen. och det här kanske låter lite klyschigt, men det är precis vad jag också vill göra, en skillnad för folk. och med det menar jag inte att börja ta hand om fattiga människor, utan göra nått som gör en skillnad i folks vardag på något sätt.. Aja, tankar som sagt, dom finns det många av.

Idag är det ju däremot onsdag, och dagen började med en skidtur och denna gång klarade jag mig ifrån alla djur! Sen va det dusch och lite fix och sedan en sväng till stan för att hitta en skidjacka och kanske nått annat kul som jag kan köpa nu när jag får lön, haha. tar väl inte lång tid innan man är fattig igen antar jag..

Sen va det hem och hämta badkläder till imorgon. och innan jag åkte hem så satt ajg en stund vid datorn här hos Viktor när jag hör att det typ surrar, som när en fluga ligger på rygg och har damp. Så jag tänker, dom kanske är i plast påsen som ligger på bänken. Så jag öppnar luckan till skåpet under diskhon och ska kasta den, och då inser jag att det är en råtta som springer runt runt i sopkorgen som låter så illa. jag får panik och ringer till pappa och beklagar mig, haha! Råttor är så grymt äckliga.. Usch, och jag fick typ en hjärtattack när jag öppnade den där jäkla skåpet och såg råttan!

men iaf, sedan hem till Frida och fira henne eftersom hon fyller 19 idag, så grattis till henne :)

Alltså händer det inte så mkt på mina lov dagar så jag vart tvungen att berätta om älgen och råttan, haha ;)

På lördag blir eckerö :D (Y)

/h

Inga kommentarer: