2/11/2010

kvällning

och så va snart denna dag förbi och pase också då..
hos tandläkaren gick det fin fint. men däremot fick jag köpa typ läkarsprit, som tandläkaren kallade det iaf (?) till min bettskena. Kanske kan bli någon ordning på den nån gång, vem vet ..

Innan tandläkaren vart det ett besök hos Lizzan & Lilly. Väldigt trevligt! Lilly är en jädra söt unge, det lär jag ju bara säga.. Det har dom gjort bra, om man säger så :)

Nu har vi nyss ätit tacos här, jag och älsk. Det är bra skönt att inte "bo" hemma längre trots allt. För det är ju nästan så man kan se det har jag kommit fram till, Skärmande.. och kanske en liten bit läskigt också. Går inte att beskriva på nått sätt..

Neej nu ska jag dra en sväng med damsugaren (om jag orkar) och sedan läsa lite ur min engelska bok.. Sen är jag färdig för kvällen, bara vänta på att klockan ska slå läggdags ungefär.. För imorgon blir det en lång dag i skolan med nästan bara tråkiga lektioner..

/h

Inga kommentarer: