5/27/2009

onsdag

jag vill ha gårdagens sol och värme idag igen, så ge mig!

Igår va jag och grattade min kusin som fyllde år, trevligt :)
Sen vare hem och glo på tv och sen kom baby ^^,

Idag blire väl en totalt värdelöst dag ..
Orkade inte åka in till skolan idag heller, för det va ju skolkampen..
Och det är ju säkert kul för dom som är med och spelar nått, men jag klarar mig utan det där jag ..

Idag kommer min lilla kattunge hem hit, äntligen!
Jag har allvarligt talat längtat tills den här dagen.. haha
Hoppas att han är en liten och snäll figur bara..

Neej undra om man skulle ta och kila ner och fixa med något jag ..
Då kanske dagen går lite snabbare ^^,

jag älskar dig mer än allt annat, jag hoppas verkligen att du förstår det ..
Du får en alltid att må bra och är alltid den bästa.
Du är helt enkelt underbar!
Du är mitt allt baby .



/h

Inga kommentarer: