5/25/2009

weak

Då va det måndag igen då, och jag fortsätter skriva här, vad mer finns det att säga ...

Idag va jag, Jennifer & Andrea till laksjön och bada & sola efter skolan, mkt skönt vare (:
Sedan hem och äta kakao? pannkakor, som inte va så jäkla gott lär jag ju erkänna, haha!

Imorn får vi se om det blir skolan eller inte,
Vi har typ linnédag ska göra en massa skit aktiviteter ..
så det låter ju inte så jäkla lockande eller.. haha!

Och på onsdag äre skolkampen, vilken rooligt vecka! eller inte ..
Så får se hur mkt skola det blir den dagen.. För det är ju så värdelöst att sitta och glo på när alla andra spelar t.ex. fotboll eller basket ..

Men på onsdag ska jag ju även hämta min lilla kattunge :)
Så kul det ska bli, hoppas jag!
Frågan är, ska jag verkligen döpa om den och till vad i sånna fall.. Beslutsångest ..

Idag fick jag min riktiga lön, vilket känns väldigt bra lär jag ju säga ^^,

/h

Inga kommentarer: