6/12/2009

leksand

fredag idag och första dagen på det riktiga sommarlovet skulle man kunna säga det ..
Just nu sitter jag hemma hos syster i leksand bara för att hon fyller 24 år idag :)
Så grattis till henne lär jag ju säga :) Utav mig fick hon en t-shirt och utav resten av familjen presentkort ^^, Hoppas hon vart nöjd iaf :)

Snart ska vi väl ner till affärn och kika efetr något att äta och efter det hoppas jag på att vi börjar röra oss hemmåt snart igen, för annars kommer inte jag orka köra hela vägen hem.. usch nej.

Igår vart det jobba hela dagen och lika så på söndag, men imorn är jag ledig som tur är :)

I onsdags va det till stan med mamma och då vare Ikea och lite annat som gällde ^^,
Riktigt härligt (:

Få se vad som händer imorgon bara ..
Någon rolig trip får vi hoppas på, är grymt sugen på att åka till valbo, men vi får väl se vad den andre halvan säger om den saken :)

Neje nu ska jag ´kila och vara social med syster igen och Edvins familj som nyss kom :)

/ h

Inga kommentarer: