5/14/2009

kissekatt


Underbart skönt med fredag imorn! Det mindre sköna är att jag jobbar på lördag .. Men det gör ju inte så mkt för det är ju trotts allt bara en lördag och inte en söndag också (:
Hoppas på bio med min älskling imorn, men det visar sig hur det blir med den saken ^^,

Och snart är den där underbara lilla röda katten min också, längtar nå otroligt mkt tills dess lär jag ju bara säga (: Den hade ett lite udda namn bara, Lars-Krister.. haha! Hoppas det går att döpa om den ;) Till pingst finns den här hemma, härligt!

Imoron blire kanot paddling i skolan, får se när jag orkar ta mig dit bara..
Antingen börjar jag vid halv nio eller vid typ tjugo i ett.. Hum, visar sig hur trött man är imorn helt enkelt (:

Idag har det varit skolan och sedan en sväng till Lizzan och Victor för att att hälsa på Lizzan och Lilla Lilly, så underbart söt unge lär jag ju bara säga! Tyckte dock lite synd om henne så mkt som hon hickade, det va nästan lite läskigt!

Neej nu ska jag tvinga mamma att börja tapetsera med mig!

/h

Inga kommentarer: