5/18/2009

färdigt!

Jaha ja, nu va rummet färdigt och alla saker där inne igen, härligt (:
Nu har jag bara ett problem, hur ska jag göra med den där jäkla spegeln? Och hur i helsike ska jag möblera? När den där stora spegel väggen försvann så kändes det helt plötsligt som att jag hade för lite möbler, attans .. Får se hur det går att lösa det här jag .. Ingen tak lampa har jag heller, haha! Hoppas det blire bra nån gång iaf!

igår vare race i stan som gällde, och som nästan alltid va det värdelöst, fattar inte varför dom aldrig kör nått .. men men, det är bara att hoppas att dom bättrar sig snart..

Idag har det varit skola för min del, väldigt tråkigt ..
Men det är mindre än en månad kvar till sommarlov nu, längtar nå ända in i norden!

Idag har jag även varit så duktig så jag gjort klart säljsamtlet, bara hoppas att läraren är nöjd med min prestation också! Jag har däremot inte sattasat ett skit på den, så hon lär ju bli besviken känns det som ..

och imorn äre sista skoldagen för den här veckan, jäkla skönt lär jag ju säga (:
Ledig ons, tros, fredag (: Och sedan jobba på söndag, en mkt bättre vecka kan det inte blir tror jag ^^,

Neej nu ska jag försöka få någon ordning i rummet ..

/h

Inga kommentarer: