9/26/2011

Nya tag

Mina vänner, om ni ens kommer till den här sidan längre..
Jag är så sjukt dålig på att skriva här. Eller så har jag inte riktigt behövt, för denna blogg är för mig ett sätt att få ur mig mina tankar och allt jag håller inom mig. Så jag har väl inte behövt, ledsen för det.

men nu kan jag tala om att jag behöver mer än vad jag gjort på många år.
Ångesten sitter i halsen och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.
"Behandla andra som du själv vill bli behandlad"
Inte så lätt i alla lägen. Men man kan iaf försöka.Och jag ska en en gång försöka.
Aldrig ta nån för givet, va snäll och trevlig -mot alla, alltså försöka bli mitt gamla jag.
Jag vill om jag kan, för såhär kan jag inte ha det helt enkelt..

Kan det ha varit världens bästa telefon samtal jag fick nyss, kanske, kanske inte..
Sätter mig i en svår sits i vilket fall iaf, men kul att se vad det är iaf :)
Såå taack, den som vet tar åt sig!

Inga kommentarer: