9/30/2011

Freedag

Försökte ändra utseende här i bloggen, men det sket sig..

Nu har det varit två jobbdagar och nu är jag ledig idag :)
Blir dona lite här hemma och sen till stan för att luncha med mamma och pappa och sen handla lite mat tänkte jag!

Igår fick jag ett väldigt glädjande samtal, mer tänker jag inte berätta just nu, utan det bli i nästa vecka när alla bitar faller på plats! Men spännande är det, det vill jag lova! Jag kan berätta att det samtalet iaf lyfte min dag! Ingen kunde ta ner mig från glädjen. Inte tanten som kallade mig för älskling och skrek ut det över hela butiken, och inte heller när jag lyckades skära mig på kniven senare på kvällen här hemma.
Idag har känslan avtagit, Men lång ner i magen känns det iaf som att det kanske finns hopp för mig!


Neej nu ska jag äta upp min frukost och sen ut på en promenad!

/ H

Inga kommentarer: