9/28/2011

28/9

Igår vart det inte jätte mkt bloggande gjort. Dels för att jag va hos mamma och dels för att 3 inte hade någon funktion på sitt nät alls igår.. Så less man kan bli, har varit hur nöjd som helst med dom tidigare, men nu börjar jag tame tusan ångra mig, dessvärre. Men många hade ju liknande problem igår så.. Hoppas bara inte det där viktiga samtalet skulle ha kommit igår.. Eller att det kommer när jag jobbar.

Iaf, idag står det jobb på i kalendern och det blir det också. Det är lite tråkigt att bara jobba 50% men jag får väl tänka att det iaf är nått. Och att jag kan jobba extra utöver det, men det verkar ju aldrig behövs så det känns lite surt..

Meen nu är frukosten upp käkad och det är dax att börjar sminka sig och klä på sig så man kan komma ut till bussen till halv nio!

Ibland känns det verkligen bara som att det är mig det är fel på. Jag pratar för mkt, bryr mig för mkt eller är för otrevlig. Hur svårt kan det va?

Inga kommentarer: