9/30/2011

låång ner..

Ibland känns allt så uppblåst och så overkligt, så man kollar sig själv i spegeln och tänker, är det här verkligen jag? Är det här verkligen det liv jag vill leva?
fråga sig själv kan man göra många gånger, men det är ju faktiskt bara jag själv som kan ändra på hur jag är och hur jag ska leva mitt liv. För det är ju faktiskt mitt liv, och det är nog något av det första sakerna jag måste börja med att inse. Sen löser sig det andra ganska fort tror jag. Men det tunga steget är att ta tagit i det.

Fredag kväll och jag har en jobb helg framför mig, och det känns typ värdelöst. Varför kan jag inte svara på. Alla bra känslor inför allt har försvunnit, sugits ut mig. Så nu finns bara dom dåliga kvar. Så det är tyvärr dom ni får läsa om.

försöka få tillgång till tvn eller sova rent utav så kanske världen ser ljusare ut imorgon, vem vet..

/h

Inga kommentarer: