11/03/2010

Önskelista

Har nyss ätit frukost och har bestämt mig för att detta ska bli en bra dag!
Ska strax ta mig en promenad tror jag. Sedan blire till att åka till gymmet. I bland måste man ju göra rätt för sig också.. Det förstår ju alla.

Jag har kommit på att jag vill ha en OBH Nordica Björn Axén 2-i-1 vågtång! Jag klarar inte av att locka håret med min locktång så då passar ju denna oerhört bra. Sen har jag också hört att lockarna håller längre.. Lockar jag med en vanlig locktång så är lockarna nämligen borta inom en timme. Det är så sämst.. Skickar in en bild på den så får ni alla se hur den ser ut!

Den står högt upp på önskelistan inför julen! Haha. Jag älskar att skriva önskelistor till jul! Det är helt sjukt hur lång min lista kan bli.. Jag vet vad ni tänker, skriver hon önskelista.. Men det är ju nästan så att vi är många i familj så man kan inte hålla reda på vad alla önskar sig om alla inte skriver önskelistor! Plus att min brukar bestå av så mkt så dom iaf inte kommer ihåg vad dom har att välja mellan när dom väl ska köpa min. haha.

Nu vart det mkt här! Men nu tar jag mig ut på en promenad i höst rusket! Caio..

Inga kommentarer: