11/05/2010

Fredag

Fredag och middag för en, åter igen. Lite tråkigt tkr jag faktiskt. men så är det.

Idag har jag inte gjort så mkt mer än tränat och varit hemma hos mamma, och hon la i en ny toning i mitt hår. vart ganska bra faktiskt tkr jag, hoppas den håller i sig också!

Jag vill bara säga grattis till in bästa syster som nu är hovmästare på klockargården i Tällberg! Du är bäst!
kan hon kan jag, jag ska också bli nån som bestämmer lite en dag. Men inom vilket område får vi helt enkelt se..

karln min åkte nyss med sin bror hem för att dricka öl med hans vänner. Hoppas dom får trevligt, men det tvivlar jag inte på så! Vilket betyder att jag får äta ensam, så det blir pizza bakning för en. Tråkigt och ensamt tkr jag som är en sån social person. Men det skadar ju inte att man gör saker utan varandra ibland också. jag ska ju iväg med Josse och Annika och dricka lite i stan så, det är iaf ingen som behöver sitta ensam hemma hela kvällen. Så det är ju kanon det! Dessutom har jag ju itne träffat Annika på hundra år känns det som, så kul det ska bli att träffa henne!

Imorgon blir det middag hos Viktors mamma. Väldigt trevligt tkr jag,mest jobbigt enligt honom. haha. Men han är snäll och följer med iaf.

neej nu ropar pizza degen efter mig, jäsningen klar!

Ikväll blire fiesta!

Inga kommentarer: