11/01/2010

November

Dagen på jobbet kändes lång, ändå jobbade jag bara 9.55-18.00. Vilket inte känns så långt.
Men ack vad jag önskade att jag hade ett fotbad eller överhuvud taget ett badkar att krypa ner i just nu!
Tänk så mysigt det skulle vara, med en massa ljus och grejer. Då skulle man iaf kunna slappna av ordentligt.
men jag har ju sån otur att jag inte har nå badkar, men en dag hoppas jag ha det iaf. Vi får se hur det blir med den saken.

Förutom jobbat idag har jag hunnit med att prata med Rosie och förklara mina planer för framtiden, och hon förstod mig. tack och lov! Skönt när folk förstår på en gång så man slipper känna sig bort gjord.

Jag har också hunnit med att ringa och boka tid hos naprapaten innan jag åker till Leksand. Skönt.
Nån som donar lite med min rygg behövs ibland. just nu väldigt mkt. Har börjar få konstiga sen drag i musklerna i nedre delen av ryggen. Jätte läskigt.


Jag saknar fortfarande att ha ett badkar, alltid gjort och kommer göra tills jag har ett. jag får nöja mig med soffan helt enkelt. Om en kvart börjar Böda camping på kanal 5, det måste man ju se på och få en längtan till sommar och Öland! Öland, det bästa stället i hela Sverige, jag lovar!

Nog för mig, är så trött och pratig så ni ska slippa mig nu innan ni får skavsår i ögonen av att läsa detta..

Imorgon jobbar jag igen! Bye

Inga kommentarer: