11/11/2010

Doktorn

Då var det äntligen Torsdag.. Och nu va det tänkt att jag skulle sitta med mina kära vänner på en buss på väg mot Eckerö linjen. Men jag sitter här hemma istället. Har nämligen en läkar tid vid halv fyra. Men hoppas dom har nått vettigt att berätta för mig.

Så nu ska jag snart bege mig mot gymmet. Efter det hem och städa och dona lite, för att sedan möta mamma vid vårdcentralen vid fem i halv fyra. När det är klart bär det in till stan för att jobba 17.30 - 21.00. För det har väl alla koll på idag. Det är tjej kväll på stan ikväll. Butikerna har då öppet till 21.00 och då torget finns det nåt modell grejs.. och det där med bytte av kläder som jag skrev i de tidigare inlägget sker i st per. Dom som gör det, hoppas ni får nått ni tkr om istället för det ni byter bort!

Imorgon jobbar jag också, lika så lördag och söndag. Men det är lite skönt också måste jag säga. Att veta, jag ska jobba. Och inte gå och undra, undra om dom ringer idag?.. Jaa ni förstår säkert vad jag menar!

Inga kommentarer: